وردپرس و تجربه کلی ابزار وبلاگ نویسی جدید!

باورم نمیشه نسبت به دفعه قبل که اینجا آمدم برای نوشتن یک پست اینقدر محیط مدیریت وردپرس بهتر شده باشد!

اصلا قابل مقایسه با دفعه پیش نیست و کلی بهبود پیدا کرده.واقعا حیف است کسی اینجا را ببند و هنوز در آن بلاگفای مسخره وبلاگ داشته باشد.( خودمو دارم می گم!)

خوب باید یکم بیشتر بیام اینجا و توی سوراخ سنبه های این پنل مدیریت وردپرس بیام و امیدوارم تا چند هفته آینده کامل به اینجا مهاجرت کنم.

ولی فکر کنم الان بزرگترین مشکلم اینه که ظاهر وبلاگم توی وردپرس خیلی داغونه و این تم پیش فرض واقعا رقت برانگیزه!

یک دیدگاه برای ”وردپرس و تجربه کلی ابزار وبلاگ نویسی جدید!

  1. آره، منم موافقم. فقط ای کاش می شد که آدم پوسته مورد نظرش رو می تونست اینستال کنه، عین بلاگر.

    • مرسی احسان بابت نوشتن نظرت در وبلاگ بی رونق من!
      اومدم توی وبلاگ (سایت؟) خودت حواب بدهم دیدم زیادی خفن بود بیخیال شدم! در هر صورت ممنون.

      • اون بلاگم نبود، گالریم هست….بلاگم اینه:
        taravoshatezehn.wordpress.com

        نظرت درباره گالریم چی بود؟

  2. سلام.
    تبریک میگم قبولیتون رو تو دانشگاه سوئد.
    من مدت زیادیه که وبتون رو میخونم.من هم دانشجوی IT هستم و یه مدتیه که دارم راجع به کلود میخونم.
    در کل نوشته هاتون عالیه.
    باز هم از تجربیاتتون واسمون بنویسید. خوشحال میشیم.

  3. سلام.من از اوبونتو استفاده میکنم اما برای استفاده از آفیس مشکل دارم برای فونت فارسی.
    از مسیر زیر رفتم اما بازم نشد.شما میتونید کمکم کنید؟ممنون.
    system-prefrence-keyboard-layout-بعد ایران رو اضافه کردم اما نشد.
    من شما رو لینک کردم خوشحال میشم بهم سر بزنید و اگه لایق دیدید لینکم کنید.

اگه دوست داشتی یه چیزی این پایین بنویس!

