اوضاع آب و هوا در Luleå

۱ ماه پیش دومین برف عمده در Luleå آمد.یک چند تایی عکس گرفتم که وقت و حس آپلود کردنشان را در اینجا نداشتم.

هوا خیلی سرد شده و اکثرا روی منفی ۱۷ درجه بالا و پایین میره و همه جا همچنان پوشیده از برف هایی که الان خیلی هاش یخ زده.بدتر از آن اوضاع روشن وتاریک شدن هواست.ساعت ۹ صبح آفتاب می زند و ۱۳:۴۵ آفتاب غروب می کند و ساعت۲ و نیم بعد از ظهر دیگر تاریک تاریک شده است.و این باعث میشه که خورشید را خیلی کم ببینی.درخت های کاج بلند که برای کریستمس تزین شده اند را توی دانشگاه و این ور و اون ور قرار داده اند.

و پشت شیشه اکثرخانه ها یه نشانی از استقبال از کریستمس که ۲۵ روز دیگه شروع میشه دیده میشه.

برای دیدن اندازه بزرگتر عکس ها روی آن ها کلیک کنید.

آپارتمان منآپارتمان محل اقامت من

پارکینگ دوچرخه ها نزدیک خانه مان

خیابانی که از آن برای رفتن به دانشگاه رد می شوم

ورودی ساختمانی که آزمایشگاهمان در آن قرار دارد

یک دیدگاه برای ”اوضاع آب و هوا در Luleå

  1. من از زمستونها بخاطر روز هاي كوتاهش بدم مي ياد .هر چند كه ما كارهامون با ساعت است ولي وقتي خورشيد نباشه من دلم تنگ مي شه.اميدوارم كه شما مثل من نباشيد.

  2. من از زمستونها بخاطر روز هاي كوتاهش بدم مي ياد .هر چند كه ما كارهامون با ساعت است ولي وقتي خورشيد نباشه من دلم تنگ مي شه.اميدوارم كه شما مثل من نباشيد.راستي عكساتون قشنگ بود بخصوص اون پاركينگ دوچرخه براي من جالب بود

    • خیلی افتضاحه خورشید که نیست! ساعت ۸ صبح که میری سر کلاس هوا تاریک تاریکه! تازه ۹ و خورده ای روشن می شه و بعد ساعت ۲ دوباره تاریک میشه!اصلا حال آدم گرفته میشه!

  3. سام آرمان جان.
    خوش بحالت من هروقت در کمدم رو باز می کنم لباس زمستونیام رو میبینم فقط غصه می خورم. اهواز خراب شده فقط شب هاش سرده وگرنه روز خیلی ها حتی آستین کوتاه تنشونه.
    البته اینجا کجا و آنجا کجا!

  4. من اگه بودم،اونجا اصلا نمی تونستم درس بخونم ! خوب شدم الان اینجا نیستین هوا داغونه، عوضش اونجا هوای پاک دارین:)

    • چه جالب!

      من از آگوست ۲۰۱۰ تا مارچ ۲۰۱۲ در اتاق شماره ۴ پرشوگاردن ۲۲ زندگی می کردم. از لابی این ساختمان هزاران خاطره دارم…در حقیقت پاتوق همیشگی من و دوستانم بود. خاطرات مهمانی، تولد گرفتن، دورهمی هر هفته و گریل کردن، قلیان کشیدن ها، ۱۳ ساعت شلم باز کردن و درس خواندن های شب امتحان … به نظر من بهترین ساختمان پرشگاردن همین ساختمان است! ( البته انصاقا خانه های Professorsvägen و Docentvagenبسیار بهتر و بزرگتر است!) و از همه مهم ترنزدیک تر بودن به دانشگاه و ایستگاه اتوبوس در روزهای سرد زمستان! تنها مشکل آن دوری از ICA است. در هر صورت امیدوارم شما هم خاطرات خوبی ازش پیدا کنین.

      • من شماره 13 هستم. از لابی نه اصلا خاطره ندارم! کثیفه خیلی :-))
        من 8 ماهه که اینجام
        بله بهترین پرشوگاردن همین 22 ئه.
        ممنونم .

اگه دوست داشتی یه چیزی این پایین بنویس!

