ارايه من در مورد Cloud Computing (رایانش ابری) به زبان انگلیسی—لینک دانلود اصلاح شد

امروز برای درس Mobile and Distributed Computing ارایه ای در مورد رایانش ابری انجام دادم.

فایل پی-دی-اف PDF آن ارایه رادر اینجا آپلود کرده ام که اگه کسی خواست استفاده کنه.

البته نگرش من به موضوع بر پایه پردازش داده های بسیار بزرگ و کمکی که رایانش ابری در این زمینه می تواند به ما بکند هست.تاکید هم

بر مدل MapReduce و پیاده سازی متن باز آن یعنی Hadoopاست.

از اینجا دانلود کنید.

یک دیدگاه برای ”ارايه من در مورد Cloud Computing (رایانش ابری) به زبان انگلیسی—لینک دانلود اصلاح شد

    • معذرت می خوام سیستم مدیریت دیدگاه وردپرس نظر شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کرده بود و من متاسفانه تازه متوجه شدم، و عذر خواهی می کنم.چون در این وبلاگ اصولا سانسور وجود ندارد مگر در موارد توهین و یا کلمات رکیک.
      جدی می فرمایید؟! حتما چک می کنم فردا با یکی از اساتید.
      خیلی متشکر از نظرتان.

  1. سلام
    من نتونستم ارائه رو دانلود کنم. ممنون میشم چک کنید، یا برام ارسال کنید
    ممنون

اگه دوست داشتی یه چیزی این پایین بنویس!

