بی انگیزه گی نوشتاری

پنجره باران خورده

۱-نمی دونم چرا مدتیه خفه خون گرفتم در نوشتن.چه مرگم شده خودم هم نمی دانم.این را هم که دارم می نویسم تحت تاثیر نوشته های صمیمی و بی ریای وبلاگ «در قند قزل آلا» نوشته ام.از صبح بی خوابی زده بود به سرم.رفت سراغ گوگل ریدرم و داشتم پست های همین وبلاگ را می خوندم و حض می کردم.

آي که چقدر دلم برای ایران و اصفهان عزیزم تنگ شده.یادش بخیر سالهای قبل مثلا تابستون ها صبح ساعت ۵ با بچه ها می رفتیم ورزش بعدش یک ساعت می دویدیم و آخرش ختم می شد به حلیم و یا آش شله قلمکار و به این نتیجه می رسیدیم که اگه نمی رفتیم ورزش سودش بیشتر بود.یا مثلا یک کوه پیمایی کوتاه با اکیپمون در کوه صفه صبح های جمعه که بعدش مجبور بودی برای ناهار و  یک قلیون کوفتی که دخترها هم بتونن بکشن و گیر ندن بهت کلی راه بری سه راه دُرچه یا چه می دونم یک سفره خانه سنتی دیگه مقدار قابل توجهی پول ازت بگیره تا یه قلیون زپرتی با یک جوجه و کباب ( منو همیشه در این دو تا خلاصه میشه) دوزاری بهت بده.ولی الان اصفهان باید خیلی گرم باشه و شرشر از همه عرق بچکه.خدا را شکر اینجا دمای هوا روی ۲۰ درجه است و اگر این پشه های مزاحم اجازه بدن حالش را می برم.حیف که گذرا است.چون ۲ ماه دیگه باید کاپشن بپوشم و کلاه سرم بگذارم و ۳ ماه بعد دیگه خورشید را برای چند ماه نبینم.

۲-زندگی توی یک شهر ۸۰ هزار نفری بهتر است یا یک شهر ۲ میلیونی؟دیروز از در اتاقم که خارج شدم و رفتم با دوچرخه مرکز شهر چند تا کار اداری انجام دادم و برگشتم خونه کلا شد یک ساعت.که تازه نیم ساعتش هم به دوچرخه سواری گذشت.خلوت و هوای عالی.ولی افسوس که جنب و جوش شهر کم است.کافه هایش اندک و فقط آخر هفته ها تا دیروقت باز است.تازه الان تابستان است.زمستان را بگو! گاها دلم برای ترافیک تنگ می شود.برای بوی دود و هیاهو.برای چند لحظه بری و برگردی به اون شور و هیجان.

۳-خیلی با تتو موافق نیستم.تتوی نوشته که واقعا بی مزه است و بعید می دانم کسی بیشتر از ۵ سال بتونه تحمل اش کنه.بازم به تتوای که پرتره ای باشد.اما جدیدا یک پسر ماجراجوی ۲۰ ساله  انگلیسی را ملاقات کردم که یک تتوی زیبای خورشید روی سینه اش داشت.عکس اش را در زیر آورده ام.

تتوی خورشید روی سینه

اگه دوست داشتی یه چیزی این پایین بنویس!

