بلاگ نویسی من

فکر کنم اخیر از این روند وبلاگ نویسی ام خسته شده ام. اوایل دنبال این بودم که محتوای وب فارسی را بهبود بدم و کنارش از دغدغه هام بنویسم. بعد مثلا اومدم یکسری مطلب به فارسی در ارتباط با اپن سرس و آی تی بنویسم. ولی شاید بهتر باشه یکی مثل هدایت اونها را بنویسه که هزار برابر من در این زمینه دانش داره. جدیدا فکر می کنم برم مثل اون همکلاسی زرنگ و نا جنس نیجریه ای وبلاگ انگلیسی بزنم و توش راجع به آی تی و پروژه هایی که فرضا انجام می دم بنویسم که یکی اسمم را سرچ کرد برای کار در اینترنت بگن ایول! عجب حالیشه! شاید برای همینن جدیدا توی تویترم مزخرف ات اینجوری می نویسم. و چرا ننویسم وقتی مثل چی دنبال کار هستم و یه پولی که در بیارم؟

وبلاگ من خواننده چندانی نداره. این یک واقعیت که باید قبول کنم. غیر از چند تا دوست عزیز که ازسر مهربانی سر می زنن و یا اونهایی که برای اون پایان نامه کذایی رایانش ابری به کمک گوگل به اینجا می رسن. شاید بهتر باشه من هم یکم راجع به سکسیات بنویسم شاید به واسه جستجوی واژه های مقدس مرتبط با فانتزهای سکسی توسط جوانان جان بر کف برای خود ارضایی و یا موارد مشابه خواننده هایم بیشتر شد! کسی چی می دونه؟!

دیگه کاملا مشخصه که هم خونه ایم یک گیگ تمام عیاره . دوست دختر نداره. به ندرت الکل می خوره و جعبه آبجوی ۳ درصدش یکساله به گفته خودش کنار اتاقش مونده. باهوشه و  تفریحش نوشتن کد و یا ساختن مدارت چاپی کامپیوتریه. هفته پیش تونست بلیط کنفرانس گوگل آی او را در سانفرانسیسکو بخره و پول بلیط هواپیما را هم قرار شده از یک موسسه مالی مرتبط با دانشگاه بگیره. با اینکه شهروندان اتحادیه اروپا مشمول طرح Visa Waiver Program هستند که بهشون اجازه می ده تا ۳ماه با پاسپورتشون توی آمریکا باشند گله می کرد که چرا باید ۲۰ دلار پول بدم برای ورود به امریکا؟چند روز یکبار با ذوق یک اپلیکیشن جدید آندروید را که پیدا کرده بهم معرفی می کنه. همچنان بعضی وقتها به خاطر تفاوت فرهنگی نمی فهم اش.

آخر هفته برای اولین بار دو تا فیلم «همسفر» و «در امتداد شب» را دیدم. بازی بهروز وثوقی و گوگوش که خیلی خوب بود. از بازی سعید کنگرانی خوشم نیومد. ولی فکر کنم به نسبت زمان خودشون خیلی خوب بودن. فکر می کنم در امتداد شب به خاطر نشون دادن یکسری از صحنه ها در زمان خودش خیلی آوانگارد محسوب می شده. «همسفر» را که دیدم یاد جاده چالوس و شمال افتادم و اینکه الان چقدر سفر به شمال می تونه لذت بخش باشه! از بی محتوایی وب فارسی همین بس که یک نقد هم بعد از جستجوی «در امتداد شب» در گوگل پیدا نکردم غیر از یکسری سایت مزخرف تبلیغاتی.

این هم عکس این پست یعنی خودروی مرد پستچی محله ما :

یک دیدگاه برای ”بلاگ نویسی من

  1. یه لحظه فک کردم کامنت دونی ت رو هم بستی.. چته؟؟؟ چرا اینقدر دپرسانه رفتار میکنی؟؟؟ واسه یه آدم تو شهر غریب چیز خوبی نیست.. مواظب باش.. دیدتو عوض کن و با دید خوب و قوی دنبال کار بگرد .. تو توانائی هات زیاده و توانشو داری..

    • ممنون بابت پاسخ امید بخش ات. فکر کنم نگرانی راجع به آینده به سراغ همه میاد و اثراتش بستگی به مدیریت اون توسط اون شخص داره. من هم یکم جدیدا نتونستم خوب مدیریتش کنم.

  2. رو به جلو فکر کن! من حالا بهت گفتم!:D
    چه ماشین بامزه ای داره پست چی تون!
    وبلاگتم اگه زیاد بنویسی خواننده پیدا می کنه!:)

  3. برای این که زورمون زیاد شه منم بهت میگم: رو به جلو فکر کن! D:
    در مورد من هم لطف داری. اما کلا، تو همه‌ی کارها، اگه قرار باشه این شکلی فکر کنیم احتمالا هیچ کدوممون هیچ کاری نمی‌کنیم! چون معمولا همیشه کسایی هستند که هزار برابر ما تو هر زمینه‌ای دانش دارند! اما چند چیز هست: یکی این که حتما تو هم خیلی چیزا میدونی که من نمیدونم. دوم هم این که بالاخره از دست هر کدوم ما کارهایی برمیاد و این که کسایی هستند بهتر از ما (که همیشه هستند) دلیل نمیشه که ما کاری نکنیم. سوم هم این که یه کار بزرگ مثل بهبود وضع محتوای وب فارسی مسلما کار یکی دو نفر نیست، اما هر کس می‌تونه توش سهمی داشته باشه. چهارمم این که چقدر حرف زدم الکی!!

    البته به نظر من توی بلاگت «هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو»!

    برات آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم کار خوبی پیدا کنی.

    موفق باشی 🙂

اگه دوست داشتی یه چیزی این پایین بنویس!

