دانشگاه اصفهان در قاب تصویر

یه سری تصویر از دانشگاه اصفهان که با گوشی موبایلم گرفته بودم. هنوز دلم برای دانشگاه اصفهان خیلی تنگ نشده. بیشتر برای دوستان و خاطرات آن دوران و خلسه بیخیالی آن تنگ شده. همچنان یکسری دوست در آن دانشگاه دارم که دارن دکترا می خونن.

برای دیدن عکس ها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

دانشگاه فنی-مهندسی دانشگاه اصفهان / ساختمان قدیم

گروه مهندسی کامپیوتر -ساختمان جدید دانشکده فنی – دانشگاه اصفهان

دفتر مدیر گروه مهندسی کامپیوتر – دانشگاه اصفهان

گروه ریاضی – دانشکده علوم ۱ – دانشگاه اصفهان

(‌بدون شک مزخرف ترین و عبوس ترین و نفرت انگیز ترین جای دانشگاه اصفهان برای من)

فضای سبز دانشگاه اصفهان – محصور بین سایت مرکزی – دانشکده های علوم ۱ و ۲  – مرکز کارآفرینی و دانشکده دندان پزشکی

پیاده روری مرکز بین الملل دانشگاه اصفهان – بالاتر از دانشکده اقتصاد – خلوت ترین جای دانشگاه اصفهان

ساختمان شهید بهشتی- دانشکده زبان های خارجه- دانشگاه اصفهان – یک بعداز ظهر دلگیر بهاری- داشتم چایی کیسه ای می نوشیدم!

تعمیر لوله های آب و فاضلاب دانشگاه – خیابان پشت ساختمان آموزش دانشگاه

خیابان حکمت ! در روبه رو مرکز آموزش ارتش قرار دارد که مجاور ضلع غربی زمین های دانشگاه است.

یک دیدگاه برای ”دانشگاه اصفهان در قاب تصویر

  1. چه قدر عکس اول تحت تاثیر قرارم داد و همچنین عکس دانشکده زبان… واقعا کاش یک روز میرفتیم دوباره به اون روزا .. هر کی یه دیدی از اون موقعها داره.. اصلا یادم نمیاد من چه جوری بودم..یه چیزای کمی و کلی یادمه..هروقت از مقطع دانشگاه از من می پرسن میگم مقطع بدی بود.. کاش میشد بهتر استافده می کردیم..

    • تنها دلتنگی من از اون دوران اینه که چرا در بغضی مواقع وقتم را بیهوده هدر دادم و احیانا فرصتی را از دست دادم.
      هنوز مونده دلم خیلی تنگ بشه! در ضمن شما که اونجاین دلت تنگ شد بزن برو با اتوبوس های دانشگاه یه سر دانشکده فنی و بعدش با اتوبوس بعدی بر گرد!!

  2. منم از این عکسا دارم، و کلا آدم این عکسا را میگیره چون می دونه یه روز دلش تنگ میشه!من که برام یادآور روزای خیلی خوبیه، مخصوصا اون فضای سبزش و اون عکس فنی قدیم! و اون راهروی مخوف ریاضی، هم بعضی خاطره هاش شیرینه!

  3. I did love the pictures, so much sweet memories 🙂 I have really missed old school of engineering !about the school of science and its building we are totally in the same page though :S

  4. عکس‌های قشنگیه! مخصوصا عکس پیاده‌روز مرکز بین‌الملل.
    یادش بخیر. 🙂
    پ.ن. ببخشید هنوز جواب ایمیلتو ندادم! واقعا فرصت نشد.

    • اون ایمیل که اکی شد!
      آره قشنگ بود! ولی جدیدا دانشگاه خیلی خلوت شده و باید با کمال تاسف بگم انگار گرده مرده پاشیدن توی دانشگاه!

  5. احساس میکنم ما هم نسلیم و با افکار حدودا مشترک. و خاطرات حدودا مشترک .. 🙂
    دوست دارم بهتون سر بزنم. شما هم اگه قابل دیدید سر بزنید.
    mamra2006.blog.com

  6. با اجازه شما این تصاویر رو برای هم دوره ای های خودم که سالهای 1354الی 1358 در این دانشگاه تحصیل می کردیم فرستادم . شما دوست عزیز بنده رو به بزرگواری خودتون ببخشید.چه میشه کرد ؟دلتنگی و یاد روزگار جوانی!!!از لطفی که خواهید فرمود سپاسگزارم.

    • سلام خواننده گرامی!
      ممنون که این تصاویر را فرستادید. فکر کنم دانشگاه اصفهان خیلی تغییر کرده باشه نسبت به زمانی که شما تحصیل می کردین.
      البته اون زمان مثل الان تعدد مراکز دانشگاهی وجود نداشته و انتخاب دانشجویان خیلی محدود بوده.
      اون زمان دانشگاه بیشتر روی علوم پایه و رشته های علوم انسانی تمرکز داشته. دانشکده فنی در بعد از انقلاب و در سال ۱۳۶۷ با دو رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی عمران نقشه برداری تاسیس می شه.
      در هر صورت نقطه قوت دانشگاه اصفهان همچنان رشته های علوم پایه مثل گروه قوی ریاضی یا رشته ادبیات فارسی هست که قطب دانشگاه های داخل کشور محسوب میشن.

اگه دوست داشتی یه چیزی این پایین بنویس!

