سال گریز و انتظار

سال گریز و انتظار
سال به بن بست رسیدن
پنجه به دیوار کشیدن
از معنویت گم شدن

یک دیدگاه برای ”سال گریز و انتظار

  1. سلام

    من این نوشته قدیمی شما رو الان خوندم:
    http://goonia.blogfa.com/post-49.aspx

    خیلی جالب نوشتید. من الان در المان هستم و خیلی دوست دارم احوالی از اقای دکتر میثمی بپرسم. میشه لطفا ایمیلشو برام بفرستید؟….امیدوارم که هنوزم فعال باشه.

    متشکرم

  2. Salam doste Aziz Gonya khili khili khili enghadr khili bayad begam ke …neveshtehay shoma perfect ast man khili lezat bordam khili aali neveshte man khili chiz yad gerft va merci az in hame khob neveshtan jozeyat aali gofti tori ke man fekr mikonam shoma ba man zendegi mikoni va hes mikoni mano ke inja che tor ast khoshhal hastam az inke in weblog ra peyda kardam hese ghorbat nadaram ba inja chandin bar har part az neveshte shoma ra khandam agar Persian khob nanevesht chon khili rahat nistam Persian zabane dovome man ast name man hast Elizabeth Ohanyan az Armenia hastam ama Iranian hastam

  3. Mr Aziz man hamchenan montazer digar neveshte hay shoma hastam lotfan baz ham benevisid chon man dar barkhord ba har problem az tajrobe shoma komak migiram albate hamintor daghigh va ba jozeyat benevisid,good luck

  4. سلام. ادرس ایمیل دکتر میثمی را برای من هم میفرستید؟

    ایا شنا خبر دارین ایشون الان کجا هستند و چه کاری می کنند؟ اخه شاید به ایمیل من جواب ندن

    راستی من هر چقدر گشتم آدرس ایمیلتان را پیدا نکردم. یعنی تماس با من هست ولی ادرس ایمیل نیست. نمیدونم شاید هم تقصیر فیلترشکن باشه که

اگه دوست داشتی یه چیزی این پایین بنویس!

